Általános szerződési feltételek

Jelen dokumentum tartalmazza a BIO-SZÁM bt. (székhely: 1068 Budapest, Felsőerdősor 5. 1.emelet 13/A adószám: 28408325-1-42) mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldal(ak),(mely a httpss://deliagaeva.hu oldalon található meg) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi szerződés minden pontját, mivel megrendelésének elküldése előtt Ön úgy nyilatkozik, hogy megismerte jelen ÁSZF tartalmát és elfogadja azt. Amennyiben jelen szerződés tartalmát nem tekinti kötelező érvényűnek, úgy kérem, ne vegye igénybe a weboldal szolgáltatásait. Jelen szerződés elektronikus formában kerül megkötésre, nem iktatjuk azt, nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződés nyelve a magyar. Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

A szerződés hatálya
Jelen szerződés hatályos 2019. 09. 15-től.


Szolgáltató adatai:

  • Név: BIO-SZÁM bt.
  • Székhely: 1068 Budapest, Felsőerdősor 5. 1. emelet 13/A
  • E-mail:info[kukac] deliagaeva [pont] hu
  • Adószám: 28408325-1-42

Tárhely szolgáltató adatai:

  • Adatkezelő: ECHOBASE 
  • Webhely: www.echobase.hu
  • Cím: Budapest, Füvészkert u., 1083
  • E-mail:info@echobase.hu
  • Adatfeldolgozási technológia: informatikai
  • Adatkör: Minden kezelt adat

1. Általános rendelkezések:

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre és a szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseire.

Jelen ÁSZF 2019. szeptember 15. napjától visszavonásig, ill. módosításig érvényes. Amennyiben módosítjuk ÁSZF-ünket, úgy azt minden esetben figyelemfelhívással együtt közzé tesszük a weboldal felületén.

A httpss://deliagaeva.hu oldalon található tartalmak szerzői jogi műnek minősülnek, annak bármilyen formában történő felhasználása, feldolgozása, értékesítése, terjesztése engedélyköteles.

2. Adatkezelési szabályok:

Adatkezelési szabályzatunk letölthető az alábbi linkről:

Adatvédelmi nyilvántartási számunk: 

Tájékoztatjuk, hogy az Ektv. 13/A. §. rendelkezéseinek megfelelően a szerződés létrehozása, a díjak számlázása és a szolgáltatás nyújtása körében jogosultak vagyunk a szolgáltatás igénybevételéhez technikailag elengedhetetlenül szükséges természetes személyazonosító adatait (pl. az Ön nevét), lakcímét és egyéb személyes adatait (pl. e-mail címét, számlázási címét) kezelni. A fenti adatokat töröljük, amennyiben a szerződés nem jön létre, vagy megszűnik.

3. A megvásárolható szolgáltatások köre:

Deliága Éva szerző illetve társszerző könyvei. Ezek a termékek online vásárolhatók meg.


4. A rendelés menete:

Ön a weboldalon található űrlap kitöltésével, majd a „Megrendelem” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Kérem” gombra történő kattintással tudja a termékeinket, szolgáltatásainkat megvásárolni. 

5. Fizetési módok:
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS 

A deliagaeva.hu webshop kártyás fizetési szolgáltatását az OTP Simplepay online fizetési megoldása szolgálja ki.

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon.

Simple Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

További információért kérjük, látogasson el a www.simple.hu honlapra!

Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

1.A „Megrendelem” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

2.A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

3.A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

4.A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

BIZTONSÁG

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a Simple biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A Simple fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Ha a fizetési oldalról visszalép, megszakad a tranzakció, s törlődik a kosara. Ilyenkor kifizetheti félbemaradt rendelését a Korábbi rendeléseim felületen bejelentkezés után.

MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

⁃A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.

⁃Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.

⁃A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.

⁃A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szokták nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

Bankkártyájának adatait semmilyen szerveren nem őrizzük, s nincs hozzáférésünk kártyaadataihoz, nem tudunk utólag újabb tranzakciókat indítani az Ön kártyaadataival, így ezt minden esetben Önnek kell megtennie, ha ismét vásárolna nálunk.

Hozzáférünk ugyanakkor az adott napi tranzakciók listájához, ahol ellenőrizni tudjuk, hogy sikeres volt-e a fizetés. Ezen a felületen a kártyájának első 6 és utolsó 4 karakterét látjuk, ill. a kártya lejárati dátumát. A biztonsági kódot, a teljes kártyaszámot és az Ön nevét nem tudjuk elérni, így nem tudunk visszaélni adataival.

Amennyiben valamilyen oknál fogva elállna utólag a már kifizetett megrendeléstől, rendszerünkön keresztül kezdeményezhetjük a részünkre átutalt összeg visszautalását. Ilyenkor általában azonnal visszaérkezik a korábban kifizetett összeg a számlájára.

Kollégáink folyamatosan figyelemmel kísérik az online fizetési tranzakciókat, s amennyiben valamilyen hibát tapasztalt, azonnal utánajárunk annak kérésére.

Abban az esetben, ha nem tudjuk teljes egészében teljesíteni előre kifizetett rendelését, az átutalt összeget visszautaljuk azonnal az Ön számlájára.

ADATTOVÁBBÍTÁSI NYILATKOZAT

Elfogadom, hogy a(z) BIO-SZÁM bt. (1068 Budapest, Felsőerdősor 5. I.emelet 13/A.) által a(z) deliagaeva.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok. . Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.


6. A megrendelések feldolgozása, teljesítése:
Megrendelését munkatársaink a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 48 órán belül feldolgozzák, és visszaigazolják Ön felé. Önnek abban az esetben van joga elállni a szerződéstől, amennyiben a bekövetkezett változás súlyos mértékben sérti az érdekeit. Ebben az esetben a már megfizetett díjat az Ön elállási nyilatkozatának közlésétől számított 30 napon belül visszafizetjük Önnek.


7. Panaszkezelés:
Panaszait, észrevételeit az info @deliagaeva.hu email címen jelezheti felénk.
Kérjük, hogy amennyiben panasszal élne szolgáltatásainkkal kapcsolatosan, úgy elsősorban Szolgáltató felé forduljon. Szolgáltató elkötelezett a panaszok békés úton történő rendezése mellett.
Panaszával az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez is fordulhat. A békéltető testületek illetékességére és eljárására vonatkozó információkat az alábbi linken találja meg: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek